Auzim din ce in ce mai des cuvantul PR, nestiind neaparat importanta lui pe piata. Cu toate ca ne izbim zilnic de munca acestuia pe strada, internet sau TV, PR-ul pare inca un personaj fantomatic in Romania. Tradus, PR inseamna Public Relations, astfel acest domeniu se defineste prin comunicare, marketing, publicitate, totul avand ca nucleu, publicul.
PR-ul are ca scop, dezvoltarea unei afaceri, prin diferite planuri de marketing, utilizand toate canalele de comunicare cu clientii. Astfel, avand un specialist PR alaturi, afacerea ta poate avea un adevarat succes.
Acesta va crea planuri pe diferite etape de timp, obiectivul acestuia fiind generarea de rezultate durabile pentru clientii sai.
Strategiile de PR sunt planuri bine gandite pentru dezvoltarea unei afaceri, oferindu-i business-ului un flux organic de clienti cat si un impact asupra pietei. Stategiile de PR de la Tudor Communication, pun accent pe viziunea clientului, conceptul pe care acesta si-l doreste cat si dorintele financiare pe care aceste strategii sa le creeze. Practic, Tudor Communication pune in prin plan dorintele clientului, acestea devenind punctul 0 de la care incepe toata magia. Valorile, cat si misiunea afacerii, sunt de asemenea factori care influenteaza dezvoltarea unor strategii de PR valoroase. Pentru ca fiecare domeniu de afacere are nevoie de un anumit tip de limbaj, o anumita atitudine, cat si anumite resurse umane sau financiare.
Astazi, iti prezentam cateva strategii de PR de la Tudor Communication, acestea fiind prezentate general, pentru a intelege mai bine ca orice reclama, articol, comunicat, este creata special pentru afacerea ta.
Trierea publicului, inseamna in termeni mai accesibili, personalizarea limbajului pentru fiecare afacere. Astfel, orice serviciu si produs va fi targetat ca limbaj pentru o anumita categorie de persoane.
Arata ca iti pasa. Orice afacere care ofera feedback organic intrebarilor clientilor sai, va genera sentimente de empatie, va oferi clientului sentimental ca a fost ascultat, iar problema lui va avea o rezolvare in cel mai scurt timp.
Presa, este o influenta enorma pentru orice public, fiind el larg sau targetat, de aceea o buna colaborare cu jurnalistii iti poate oferi o imagine pozitiva in comunitate, astfel serviciile tale fiind accesate de cat mai multe persoane. Tudor Communication detine jurnalisti importanti in mediul de afaceri, acestia avand minim 10 ani de experienta in domeniu.
Cream povesti, nu propozitii. Credem ca in spatele fiecarei firme, se afla o minte care a simtit nevoia de a iesi din anonimat, de aceea, dorim ca serviciile noastre sa fie in armonie cu personalitatea fondatorului. Stim ca povestile bune vand, iar cele foarte bune creaza branduri puternice.
Tudor Communication vine in sprijinul firmelor vechi pe piata, cat si in ajutorul ONG-urilor la inceput de drum, oferindu-le strategii cat si planuri personalizate, ca acestea sa-si ridice cifra de afacere si sa fie remarcati in mediul bussines.